זיון עם הקצינה הלסבית

זה לא שאני לסבית, ממש לא! מאז שאני זוכרת את עצמי אני נמשכת לגברים מסוקסים, שריריים, עם זיפים, ממש מהסוג של בראד פיט. גם אם הם טיפה מבוגרים יותר ובעלי שיער מאפיר לא הייתי מתנגדת, כל עוד הם משדרים סמכותיות. הייתי בקלות עושה את ריצ'ארד גיר לדוגמא.

אני זוכרת את חיי החברה בצבא ובעיקר את חיי המין. כן, כן, אמא יקרה, סקס, גילינו בצבא סקס והרבה סקס. בדיוק גילינו את הגוף שלנו וזיינו כל דבר שזז מכמה כיוונים. סטוצים היו נורמה מקובלת, במיוחד כשאת לוחמת, וזה נותן לך אישור וביטחון להתנהג כמו גבר – לזיין וללכת, רק כי זה מה שאת צריכה ברגע זה והרי ידוע שגם לחיילות יש צרכים, במיוחד כשהלוחמות סוגרות 21 ו-28 ימים בבסיס. לתת מענה לסיפוקים בלי כאב הראש שכרוך במערכת יחסים יציבה.

היינו 4 לוחמות בחדר בבסיס אי שם בשטחים ליד הגבול. שמרנו במחסומים, ארבנו במארבים, חלקנו ציונים לביצועי החיילים בבסיס. הכל פתוח, הכל בשיתוף. כולל אפילו זיון משותף בחדר, או יותר נכון אורגיה, כשכל חיילת לוחמת מזיינת לפחות חייל אחד במקביל.

רק שמדי פעם הייתה בדידות. היינו מדברות על החבר שעזב כי קשה לצאת עם לוחמת שסוגרת יותר ממנו ימים בבסיס. זה מה שקרה עם איילה והחבר שלה. איילה, בלונדינית יפהפיה ממוצא רוסי אבל ישראלית יותר מהרבה פקידות שנולדו בארץ.

במארבים השער שלה הבלונדיני שלה זהר ולכן, הייתה צריכה להסתיר אותו בכובע גרב שחור מתחת לקסדה. בהתחלה זה התחיל בריבים מתוך קנאה ושמועות על זיונים שקרו, שהיו בחלקן נכונות. משם זה המשיך להאשמות ודרישה לשנות תפקיד ולהחליף בסיס לקרוב יותר לבית. אבל איילה התעקשה לתרום למדינה ובשלב מסויים החבר החליט להציג לה את החברה הנוכחית שלו. רק שלא סיפר לחברה הנוכחית שעדיין לא נפרד מהחברה הקודמת עד שכבר גילתה כשראתה את הבוגדני מתנשק ברחוב עם אחת מהשכנות שלה.

הייתי הקרובה אליה ביותר מכל הפלוגה. היינו מדברות במיטה שלה אחרי כיבוי האורות עד שנרדמנו מחבקות האחת את השניה בתנוחת כפיות. באותה תקופה לא קלה הייתי מקשיבה לה, מייעצת לה, תומכת בה ולבסוף אף מנחמת אותה, מחבקת, מלטפת. היא ספרה לי מה ראתה אחרי אפטר אותה קבלה בתור צ'ופר אחרי שטחנה שמירות. בבוקר, כשחזרתי משמירה, ראיתי אותה דומעת על המיטה ולכן, ישבתי לידה על המיטה נשענת על הקיר וחיבקתי. אחזתי אותה בזרועותיי וריח שערה מילא את אפי, מחרמן. ידי עולה מעלה מטה על כתפה, אצבעותיי נוגעות ברפרוף בשדיה הזקורות. היא הרימה אליי את ראשה היפה. ידה לטפה בעדינות את שערי המתולתל, יורדת לצווארי וממשיכות לכפתורים הפרומים במדי ה-א' שלי.

באופן לא מודע ראשי רכן לעברה. שפתיי איתרו את שפתיה החושניות ומצצתי אותן בעדינות, בוחנת את התגובה שלה. שמתי לב שהיא מזמן כבר לא בוכה. הלשון המתוקה שלה חדרה לפה שלי, מפסקת את שפתיי. הרגשתי רטיבות מפעפעת בין רגליי. פרמתי במהירות את כפתורי המדים של איילה והעפתי מעליה את הגופיה הדקה שלה. החזה היה זקור באופן מדהים ונראה מדליק יותר משזכרתי מהמקלחות המשותפות שעשינו. פטמותיה הגדולות הזדקרו והציצי עמד באופן חצוף, חיכה למגע השפתיים שלי. מצצתי את הפטמות בלהט ולבינתיים מפשיטה אותה מהדגמ"ח ויורדת אט – אט לבין רגליה, מתעכבת לנשק את עורה הרך הלבן.

אחח… הכוס הזה. כמה זמן שחיכיתי לגעת בכוס הזה. איילה נשכבה על הגב ורגליה נפתחו לקראתי, חושפות כוס מגולח שהשאיר משולש בלונדיני קטן במעלה שפתיים רטובות וחמות, נקיות משער. פיסקתי את השפתיים שלה, הארומה העדינה והמחרמנת ממלאת את נחיריי. הלשון שלי צמאה לטעם הזה, משתוקקת למצוץ את הדגדגן שלה עמוק בתוך הכוס ומשלבת אצבע אחת עמוק בתוך הכוס ואצבע שניה בחור של התחת המדהים והחלק הזה. איילה נאנחה עמוקות, מתנשמת לקצב התנועות שלי.היא אחזה בשערי ומשכה אותו בלהט. היא פסקה את רגליה לרווחה, אחץ על אדן החלון והשניה על הארונית. ואני מגבירה את הקצב יותר מהר ויותר מהר, עד שהרגשתי רטט ארוך מתפרץ ממנה והמיץ המדהים הזה השפריץ על פניי ועל כל עבר. איילה נאנחה ונשענה מאחור, רגועה ומאושרת. כרגיל, נרדמנו מחובקות מתחת לשמיכה בתנוחת כפיות.

בימים שלאחר מכן, לא ידענו איך לעכל את זה. הרי אנחנו החיילות הכי טובות, החברות הכי קרובות ועכשיו המזדיינות הכי לוהטות. מרוב מבוכה התחמקתי מהשער הבלונדיני הלוהט הזה כל פעם שראיתי אותו מתקרב, נזכרת במיץ הרטוב הזה משפריץ בין רגליה ומתלהטת מחדש. חודשיים אחר כך סיימתי את השרות שלי והשתחררתי מצה"ל. זו הפעם היחידה ששכבתי עם בחורה. אף בחורה אחרת לא תגיע לרמה של איילה, כוסית עולם ולוחמת מג”ב בדימוס.