ידידות לסקס

כולם יודעים שתל אביב היא עיר החטאים. זה כלל לא סוד. רק פה ניתן למצוא את כל סוגי הסטיות, האנשים, הסמים ולמעשה הכל. גם בסקס זה לא שונה ונראה כאילו סקס בתל אביב זה דבר שעושים על פי צו האופנה העכשיו. עד כה רק שמעתי סיפורים שנגנבו לאוזני בבית קפה, פאבים ולמעשה כמעט בכל מקום. סיפורים על ידידים טובים שיום אחד חצו את קווי הידידות ופלשו לאקט של סקס סוער

זה אפילו לא יזיזות היות וזו לרוב לא מגיע לאחר ידידות של שנים. פה מדובר על מעידות מכוונות לאחר שנים של היכרות. והדבר המדהים הוא שזה אופנתי למעוד כך ולאחר להמשיך את הידידות כאילו כלום לא קרה!. זה בדיוק מה שקרה לי עם נועה. היא ידידה שלי כבר יותר מ עשרשנים ואפשר להגיד שיחד עברנו כל משבר, שמחה, חווייה שעברה עלינו. גם בענייני סקס היינו אשת ואשת סודו אחד של השנייה. ממש כמו כל ידידים וותיקים. קשה לי להגיד איך זה הגיע לידי סקס פתח שלאחר עשר שנות ידידות בהם מעולם לא ממש חשנו משיכה אחד אל השנייה (או שכן…אינני יודע…).

אבל זה היה פעם אחת כשקפצתי אליה לביקור בדירתה. היא בדיוק חזרה מהיום ולאחר מספר רגעים נכנסה למקלחת. אני הכנתי קפה במטח והמתנתי לה עם שתי כוסות נס קפה מהבילות. לאחר מספר דקות נועה יצאה מקולחת מהאמבט כשרק מגבת לגופה. הריח שלה היה פשוט נפלא, ריח של שמפו מתקתק וקרם גוף.נפלא. ישבנו להנאתנו ולגמנו. נועה הייתה חייבית לפרוק את תסכוליה מהעבודה וכך ישר מצאנו עצמנו בשיחה קולחת על כך שהיא צריכה לעשות שנוי בחייה היות והיא חשה דיכדוך מכך ששום דבר בחייה אינו מסתדר כפי שרצתה. היינו עסוקים בשיחה אינטנסיבית ועישון לפרקים, לפתע רק הבחנתי כי אני רואה את גופה בעירום מבצבץ מבין המגבת שעטפה אותה. הבחנתי בכוס הקטן והחלק שלה עם פס שיער ערווה דקיק, ובשפתי הפות השמנמנות המבצבצות.

באותו רגע כנראה נבלעתי לי בגופה העירום שכן רק אז שמתי לב שאני ונועה כלל לא מדברים!. נועה קלטה את מבטי ודי הייתה מופתעת מההיבלעות שלי בגופה הסקסי. היו אילו השניות הארוכות

בהם המתנתי לתגובתה, לא ידעתי איך היא תגיב על שתפסה אותי ממש נועץ מבטי זימה בכוס המרטיט. להפתעתי נועה נגשה אליי והחלה מנשקת אותי בצוואר תוך שהמגבת הרטובה נשמטת ונופלת על הריצפה. החלנו להתנשק בפרעות עד אשר שכבנו עירומים על הריצפה. לרגע התעשטתי אולם היה זה מאוחר מידי. לא יכולתי לעצור עצמי מלחדור אל הפות הצר והרטוב של נועה. הזין שלי היה נוקשה ביותר והייתי חייב להרגיש את נועה מבפנים. הסקס איתה היה אחד הדברים המושלמים שקרו לי. התעלסנו משך שעה שלמה כאשר אני תוקע אותה ומזיין מכל כיוון אפשרי עד לפורקן.

לאחר שסיימנו אפילו לא דברנו על כיצד זה ישפיע על מערכת היחסים ביננו. זה פשוט לא עניין אותנו. כל מה שרצינו היה להגיע לסיגרייה של אחרי.