לקבלת המפקד (הגיי…)

– "לקבלת המפקד, המחלקה תעבור להקשב. מחלקה הקשב!” קרא החניך התורן.

נשמעה רקיעה אחידה מכלל חיילי המחלקה בהתאם לקריאת החניך התורן, החיילים נמתחו לדום וקראו "הקשב"

– "המחלקה מוכנה למסדר, המפקד" הכריז החניך התורן.

ואכן, 3 שורות ישרות של לוחמים מסוקסים במדי א' בצבע זית ניצבו בדום מוכנים לפקודתו. חיילים צעירים שאוטוטו מסיימים טירונות וצ'ופרו בחמשוש לשם שינוי אחרי חודש בבסיס. הסרן עבר צעד אחרי צעד בין השורות בוחן את החיילים – הכפתורים במקום? הנעליים מצוחצחות? נשק ארוך עם מכסנית בהכנס מוכן לפריקה? ואיך שהוא היה מוכן לפרוק להם את הנשק… והחיילים המורעלים קשובים לפקודתו ניצבים דום במקלחת, באמצע הלילה, אחרי שמירה, ילכו אחריו וישכבו תחתיו באש ובמים, ביום ובליל.

אחרי הקצין הלך סמל המחלקה, חילק פסים למי שאישר הקצין.

– "חניך תורן" קרא הקצין.

– "כן המפקד!”

  • "שחרר מחלקה!”
  • "אבל לא קיבלתי פס המפקד" השיב הטירון
  • "שחרר מחלקה וגש למגורי סגל בפקודה" פקד הקצין
  • "כן המפקד!” שקשק הטירון, לא מבין אם עשה פאק ולחש "לשחרור המפקד מחלקה תעבור לנוח, עמוד נוח" וצפה בקצין מתרחק בעינטוז קל. 'וואו, הייתי רוצה לתפוס את הישבנים האלו ולצבוט אותם…'

החניך התורן נפרד מחבריו בחיבוק ולחיצות יד גבריות, הרים את הקיטבג שלו ופנה למגורי הסגל. כשהגיע לחדרו של הקצין דפק בעדינות על הדלת ולחש "המפקד"

  • "כנס" השיב הקצין

הטירון נכנס וסגר אחריו את הדלת, הניח את הקיטבג בפנים וניצב מתוח במרכז החדר. “המפקד", קרא.

המפקד עמד בפינת החדר, בוחן את החייל מכף רגל ועד ראש. זה כבר הסבב השלישי של טירונים שהוא מקבל והחומר רק משתבח עם הזמן. ממש חומר של לוחם – גוף שרירי, חזה משולש, זיפים בני יום על פניו, מסוקס. המפקד הרגיש את הגוש בין הרגליים שלו גודל. הטירון הבחין בזקפה וחיוך נמרח על פניו.

  • יש סיבה לחיוך הדבילי על הפנים שלך?” שאל הקצין.
  • "כן המפקד. המסדר עבר להקשב בלי שביקשתי". גיחך הטירון מפנה את מבטו לבליטה הענקית במכנסיו של הקצין.
  • "זה מצחיק אותך טירון?”
  • "לא, זה מחרמן אותי המפקד" השיב
  • "חייל, כדאי מאוד שתשחרר את המחלקה במיידי" פקד הקצין, שחרר את חגורת מכנסיו ופתח את הרוכסן "מזכיר לך שקשה יש רק בלחם וגם אותו בולעים"
  • "כן המפקד" התלהב הטירון כשראה את הזין הענק נשלף מתחתוניו של הקצין, התכופף על ברכיו והחל מוצץ בלהט את אברו של הקצין.

קולות המציצה של החייל הדהדו בחדר. הרוק של החייל טפטף מהזין של הקצין. החייל לקק את הכיפה של הזין בקצה לשונו במהירות, מביט למעלה ומתענג לראות את הקצין נאנח, נותן לתשוקה להשפיע עליו. החייל נישק את הבייצים של הקצין בעדינות עם השפתיים, מכניס אותן לפה ומשחק בהן עם הלשון שלו… אחחחחחח… גם קצינים יודעים לקבל מציצה… החייל הכניס את הזין של המפקד לתוך הפה שלו עמוק, עד הסוף, עד הגרון ומצץ בקול. המפקד תפס בשערות ראשו של החייל וזיין לו את הפה. הטוסיק של המפקד זז קדימה ואחורה, מזיין לחייל את הפה.. יותר מהר… ויותר עמוק… החייל העביר את אצבעותיו על ישבנו הערום והשרירי של הקצין נהנה מכל רגע, מתחרפן מהנאה… ממשש לקצין את החור של התחת ולאט לאט מכניס את האצבע לחור עמוק יותר ועמוק יותר….

  • כןכן… “ קרא הקצין "חייל, כנס לכוננות ספיגה אני משפריץ לך בפה"

החייל פתח פה גדול ונתן למפקד להשפריץ לו לתוך הגרון, משתוקק לכל טיפה שקיבל. בצמא, שתה החייל את השפיך הטעים והחם של המפקד וליקק כל טיפה שהעזה לצאת לו משפתיו.

– “יפה מאוד טירון" התנשם המפקד בכבדות " מגיע לך הפס שקיבלת אתה משוחרר ללכת הבייתה"