סקס בשירותים

סקס בשירותים מבחינתי הוא אחד המקומות המסעירים ביותר לחוויות מיניות. אני יוצא קבוע למועדונים רק בכדי להשיג סטוצים וזיונים עם מבלות חצי שיכיורות אשר מרוב חרמנות ממש אונסות אותי בתאי השירותים. ביום שישי האחרון לדוגמא, הגעתי עם חבריי לאחד המועדונים המובילים בנמל. לפני היציאה כמובן תדלקנו במשקאות חריפים וכך גם בזמן ההתנה עד לכניסה.

ברגע שהיינו בפנים וגלינו כמה כוסיות ישנם במסיבה, מפלס החרמנות עלה לשמיים. לי יש טקטיקה די ברורה, קודן כל אני מסתובב במסיבה כמו איזה טווס עם חזה נפוח, נותן לבנו לקלוט אותי ולאחר מספר סיבובים כאילו אני מחפש קשר עין עם בנות שנראות לי חרמניות ומבקשות סקס. גם ביום שישי האחרון נקטתי באותה גישה, אולם היחידה שקלטתי שמביטה עליי הייתה הברמנית. סקס עם ברמנית טרם עשיתי ואני חושב שזה בגלל שמעולם לא נסיתי להתחיל עם ברמנית. הרי הם נמצאות במשמרת וכך שהיות ואני מחפש סקס במקום ולא יום אחרי, מסיבה זו מעולם לא נסיתי משהו. הפפעם הייתי מאוד שיכור ולכן החלטתי לגשת אל הברמנית ולגשש אם היא כמוני בקטע של סקס מזדמן בשירותים. לשמחתי אותו ערב היה שונה.

מלא בבטחון עצמי נגשתי לברמנית וישר קלטתי שהיא בוחנת אותי. לאחר קשר עין שנמשך לכמה שניות ארוכות, ידעתי כי היא בדיוק כמוני רוצה סקס. נגשתי אליה ואמרתי לה כי אני באמת לא צריך עוד שתייה אבל אותך אני רוצה. היא הביטה בי במבט רציני כאילו חושבת על מה להגיד ומייד תפסה לי את היד ובקשה שאני אבוא איתה. היא אמרה לי במהרה ששמה שירן ויש לה באמת רק עשרים דקות פנויות אז חבל לבזבז אותם. הלכתי עם שירן יד ביד למחסן המשקאות שהיה ממקום בסוף המועדון. מבלי שהספקתי להוציא מילה מהפה, שירן החלה להוריד את חזייתה אולם נשארה עם החולצה. הפטמות שלה היו מספיק גדולות ונוקשות על מנת לבצבץ מבעד החולצה. שירן הביטה בי המבט שאומר תתחיל להתכונן ואני כמו חייל מנוסה כבר פשטתי את מכנסיי. הזין שלי עמד כפי שהרבה זמן הוא לא היה כך עד לכמעט רמה של כאב. ידעתי כי אני חייב סקס אחרת הוא יתפוצץ. שירן בינתיים הספיקה להוריד מכנסיים וחשפה חוטיני כמעט בלתי נראה מרוב שהוא היה קטן. היא הייתה מגולחת לגמרי ושפתי הכוס שלה היו אחד הדברים היפים ביותר בהם נתקלתי. לא חשבתי הרבה וישר התחלתי ללק לה את הכוס בעודה עומדת זקופה. הטעם של מיצי הפות שלה היה מדהים, כמו נקטר משובח. שירן אחזה בשערותיי בחוזקה תוך שהיא מצמידה את לשוני באצבעותיה העידינות ומצמידה את שפתיי לדגדגן החם . הטעם שלה היה כל כך משובח עד שכנעט גמרתי. ישר הפקתי אותה לדוגי כי סקס זה לא סקס אם אין בו תנוחת דוגי והחלתי לזיין אותה חזק מאחור. הישבן שלה היה כה גמיש עד כי הרגשתי שאנו באמת יישות אחת. לפתע המוסיקה במועדון עלתה לטונים גבוהים ושירן החלה לגנוח בקול רם. למזלנו המוסיקה מנעה מאחרים לשמוע את גניחותיה של שירן שהיו יכולים להפוך כל אדם לחרש מרוב העוצמה. לאחר מספר רגעים התפוצצתי בתוכה, נוטן לזרע החם שלי למלא את אבריה. סקס בשירותים היה לי בעבר אך הסקס במחסן המשקאות עלה על כל חוייה בקטע של סקס שהיה לי מיימיי.