סקס לוהט במיוחד

סקס לוהט במיוחד זה מה שהיה לי לאחרונה ולא תאמינו, היה זה סקס חם ומסעיר בטיסה. הכל החל כשאני וחברים טובים שלי החלטנו לטוס לאמסטרדם, למרבה האירוניה מוכרת כבירת הסקס בעולם. הגענו לשדה התעופה ובתור לטיסה כבר הבחנתי במישהי מוכרת אולם לא יכולתי לזכור מהיכן, כל מה שידעתי שכוסית כזאת קשה לשכוח. לאחר ההמתנה הרגילה עליתי לטיסה עדין מנסה לזכור מעין הכרתי את אותה כוסית לא נורמלית ומדוע אני לא זוכר אותה בפירוש. גם לאחר שעה שלמה של טיסה לא הצלחתי להרגע מפתירת התעלומה ואף יותר מכך, רק המחשבות עליה חירמנו אותי ביותר. היות והייתה זו טיסת לילה, רוב נוסעי המטוס כבר ישנו ממזמן ואילו רק אני נשארתי עם עצמי עם מחשבות סקס חמות ולוהטות.

לאחר זמן מה, על מנת לצנן את הגיורי המיני שלי ומחשבות הסקס, הלכתי לשטוף טיפה את פניי, היות ורוב הנוסעים ישנו כבר, אני שמחתי כי לא נאלצתי להמתין בתור. הגעתי עד לשירותים ולפתע נתקלתי בה. היא הייתה כוסית הרבה יותר ממבט קרוב. שערה היה חום גלי ועיניה שחורות, גוון עורה היה מעט שחום אבל הדבר הנפלא ביותר בה היה השדיים הנפלאות והפטמות הזקורות שכאילו איימו להתפרץ מחוץ לחולצא הדקיקה. אני כבר התכוונתי להכנס לשירותים עד שלפתע שמעתי אותה קוראת בשמי. הייתי מופתע אך מאושר מהידיע כי היא מכירה אותי וכמה שאני חרמן עכשיו, יהיה לי לפחות על מה לאונן בקרוב במקלחת. נגשתי אליה עם מבט מופתע , היא כבר הבינה כי אני לא מזהה אותה ולכן אמרה לי לא להיות מופתע היות ובפעם האחרונה בה נפגשנו, היה זה לפני עשר שני כשהי הייתה נערה צעירה. הבטטתי בה היטב ולפתע הכל חזר אליי. היא הייתה אחות קטנה של חבר שכבר שנים רבות לא הייתי איתו בקשר. איך שחייכתי היא ישר נגשה אליי וחבקה אותי חזר. אני הייתי נבוך היות והתעוררה אצלי זקפה חזקה ביותר ופחדתי כי היא תבחין בכך.

התחלנו לדבר כי לא היה משהו אחר יותר מעניין לעשות. בכל זמן השיחה מחשבות של סקס חלפו בראשי. לפתע היא החליטה לספר לי כי היא מעולם הייתה עוד כנערה מתבגרת, דלוקה עליי. אני ממש לא ידעתי מה לעשות אך לשמחתי כנראה הגוף הגיב יותר טוב ממני ומשך אותה אליי עד אשר שפתינו נפגשו. מעולם כזה דבר לא קרה לי, אך נראה כאילו היא רק המתינה לרגע הזה להכניס אותי לשירותים ופשוט להתחרמן עליי בטירוף. היא נעלה את התא וישר שלה את הזין הזקור שלי והחלה ללקק אותו בתנועות ארוכות וסיבוביות. נאי כמעט גמרתי באותה שנייה. סקס כזה טוב לא היה לי זמן רב. היא התפשטה לגמרי וחשפה את הכוס המגולח והיפה ביורת שראיתי מימיי. הוא היה חלק שחום קטן כאילו נוצר רק לסקס ולא לשום דבר אחר. לא יכולה לעצור עצמי ומייד התחלתי ללקק אותה תוך שאני מחדיר את הלשון כמה שיותר עמוק לתוכה, מרגיש את המיצים נשפכים עליי. זה היה סקס מגרה באופן לא יאומן. אני ממש לא לא איך לא גמרתי תוך שנייה. לאחר הליקוקים שנשכו דקות ארוכות במהלכם החדרתי לה אצבעות לישבן הענוג, כבר לא יכולתי לעצור בעדי ומשכתי אותה אליי רק למצוא את התנוחה הטובה ביותר שניתן לזיין אותה בתא שירותים קטנטן. אני לא זוכר כמה זמן הייתי איתה אבל הסקס כאילו נמשך לנצח. לבסוף שעמדתי לגמור, שלפתי את הזין שלי נטף הסקס והשפרצתי לה לתוך הפה הקטן והרטוב. היא ליקקה את הזין שלי דקות ארוכות עד אשר כל הזרע מזמן נעלם ולבסוף נתנה לי נשיקה קטנה על הלחי ואמרה כי חייבים להפגש במקומות גדולים יותר שם אי כל מגבלה לתנוחות הסקס האפשריות.