סקס מוקדם במשרד

אני לא יכולה להאמין לזה, אני סוף סוף הגעתי לפני השעה עשר! מחכה עד שכולם יכנסו למשרד ויראו אותי יושבת בשולחן שלי מוארת עיניים. "בוקר טוב מר גל." רציתי להגיד ולהתכופף מעל מר אבטחה שבא להגן על התחת שלי. אהוו האיש הזה או כל כך סקסי! יש לו ידיים גדולות וחזקות. ואתה יודע מה הם אומרים על גברים עם ידיים גדולות. אני כבר דמיינתי את הגודל של הזין שלו, או יותר מדי פעמים. כמה פעמים ישבתי ופינטזתי עלי יושבת על הזיין שלו.

אני הולכת לשים את איפור לפני שהאחרים מגיעים. האם רק אני רואה? אוקיי תן לי להיות רגוע ולהחזיק את המראה למעלה שוב. הוא נמצא במשרד שלו. מה הוא עושה? ולמה הוא כאן כל כך מוקדם? הוא תמיד כאן מוקדם? הוא עושה מה שאני חושבת שהוא עושה? אוי! הוא עושה מה שאני חושבת שהוא עושה. וואו, מר יובל גל מחורמן הבוקר! אני בטוחה ורוצה להסתכל מקרוב. אני מקווה שאני לא אבהיל אותו, אבל אני רק צריכה להתקרב. אני בשקט נכנסת למשרד שלו והוא היה כל כך ממוקד בזין שלו ולא מרגיש את נוכחותי בחדר. מיד נידלקתי! הדרך שבה הוא מחזיק את הזין שלו גרם לי להרגיש כאילו הוא היה מגרה אותי בכוונה. אני רוצה להראות לו מי באמת המפקד! וואו, מר למר גל יש זין נאה ומבריק! אני פשוט לא יכולה לעמוד יותר. הרצון שלי לזין לארוחת בוקר הפכה חזקה מדי. אז, אני בשקט לחשתי לו באוזן "אדוני אני יכולה לעזור לך במשהו?" לאט התחלתי לפנות לכיוון הכיסא שלוולקרוס בין הרגליים שלו, תוך הסתכלות לתוך העיניים הכחולות שלו. אני שמתי את הלשון הרטובה על הראש של הזין שלו והתחלתי בביצוע איטי של מעגלים ועדיין מסתכלת לעני התינוק שלו. את הטעם המתוק שלו על הלשון שלי ואז דחף את הזין עמוק לתוך הגרון שלי עד כמה שאפשר. השפתיים שלי היו מנשקות את הראש של הזין שלו. התחלתי בהתרה אחרי של כל הכפתורים על חולצה שלי, אני הצמדתי את הזין שלו עם יד שמאל שלי ותוך כדי מאסא'ז של הדגדגן שלי עם יד ימין. הכוס שלי היה חם ורטוב. עם יד ימין שלי אני בזהירות מעבירה את מיצי הכוס על הביצים שלו. וואו, הביצים של מר גל הם משיי! נהניתי למקם את שתי ביצים לתוך הפה שלי. הוא נראה מאוד רגוע עם הראש שלו לאחור.

אז אני דחפתי את הזין שלו עמוק לתוך הגרון אני מרגישה את הזין שלו הולך וגדל למכביר. בשלב זה הייתי עם שתי אצבעות בכוס הרטוב. ותחושת השליטה שלו גרמו למיצי הכוס שלי לצאת.היה כל כך מדהים. אני התפוצתי! גמרתי כמו שלא תיארתי לעצמי שאפשר.

לאחר מכן חזרתי לשולחני כאילו כלום לא קרה. וואו, חשבתי, זה למה כדאי לבוא לעבוד מוקדם. עכשיו, אף אחד לא יודע עדיין שאני לא אאחר יותר אף פעם לעבודה…