סרטי פורנו באינטרנט

סרטי סקס (פורנו) זה מה שאני הכי אוהב לראות במחשב. לא משנה אילו סרטים קיימים אצלי ולא משנה מה אני מפספס בטלוויזיה. אני תמיד יהיה על מהחשב יצפה בפורנו וסרטי סקס איכותיים. הכי אני אוהב לראות סקס ישראלי מכל הקטגוריות של הסרטים. המראה של בחורה ישראלית חשופת איברים העושה כל מה שרק ניתן לדמיין ועוד מדברת בעברית, זה מספיק בכדי לגרום לי להתחרמן. כשהזין עומד השכל יורד ואני באותם רגעים שוכח מהכל ורק נבלע בתוך העולם של הסקס, פורנו וזיונים. לא פעם ולא פעמיים החמצתי בפגישות עם חברים ואפילו דייט עם בחורה, רק בגלל שלא הצלחתי להתנתק מהצפייה בסרטי סקס, פורנו ושאר סוגי המשגלים. זה קורה לי לעיתים תכופות, כאשר אני שוכח מעצמי כשאני נכנס לאתרים למבוגרים ותחיל להתבוננת בסקס חי על המסך. באותם רגעים אני תמיד מתחיל בחיפוש סרטים חדשים שטרם ראיתי.

זה ממש כמו אתגר כשצופים בסרטי סקס, יש לנסות ולנחש על פי התמונה איזה סרט זה יהיה ואם הוא בכלל יחרמן אותי ולרמות כי השפע קיים ואין סופי, הרבה פעמים זה מה שיוצר אצלי סף גירוי גבוה ואני נאלץ לצרוך הרבה יותר פורנו על מנת להשיג ריגושים חדשים ומעניינים. לאחרונה התחביב של סקס,פורנו וזיונים קיבל תאוצה בשעה שאני מתחיל גם לספק לחברים שלי המלצו על סרטי סקס חדשים שיצאו לרשת. אפילו פתחתי רשימת תפוצה במיילים שבה אני מעביר לכולם את ההמלצות החמות שלי על כלל סרטי הסקס שנתקלתי בהם. זה אפילו מורכב מקטגוריות כמו סקס ישראלי, אנאלי, לסביות,בלונדיניות, שופעות וחזה ענק, שחורות, אורגיות ועוד. כבר קבלתי המוני מכתבי תודה מאנשים שקבלו את המיילים שלי באמצעות חברים והם כתבו לי כמה טוב שהם לא צריכים לבזבז זמן בסריקות אחר סקס ופורנו איכותיים מכיוון שאני כבר עושה להם את מרבית העבודה.

אני רואה זאת כבר כסוג של שליחות העיקר לתת לחרמנים את מה שהם היו רוצים בדיוק כמוני. לאחרונה גם הוספתי קדימונים לסרטי סקס גדולים יותר שנתקלתי בהם ובעיקר של חברות אמריקאיות, שם הבחורות עושות הכל, זיונים בתחת, חדירה כפולה ואף חדירה משולשת, סקס עם בעלי חיים, סקס עם מבוגרים, סקס עם גמדים והכל נעשה בטוב טעם. מדהים שכיום ניתן לצפות בכל סוג פורנו שיש ובכל זאנר אפשרי מבלי לצאת אפילו מהבית. פעם נהגו לצאת מהבית עד למכונת השכרת סרטים ואז רק היית יכול להשיג פורנו. היום המצב שונה לחלוטין ואין כל הגבלה על כמות סרטי הסקס שניתן להשיג ולצפות בהם בחינם.