עבודה בשיחות אירוטיות

דנית הייתה סטודנטית רגילה מן המניין, וכמו כל סטודנטית רגילה, גם היא התקשתה לשלם את שכר הלימוד. דנית עברו ממושב בגליל המערבי לעיר הגדולה ישר אחרי הצבא, היא התקבלה ללימודי תואר כללי באוניברסיטת תל אביב וכך החליטה לפתוח פרק חדש בחיים, במקום כל כך שונה מהמקום בוא היא גדלה. המעבר היה קל, שכן את מעט חפציה היה ניתן לארוז במיזוודה אחת קטנה, דנית אף פעם לא אהבה לאגור חפצים ומצידה מלבד הג'ינס הדהוי, כמה גופיות וספר טוב,היו כל מה שהיא הייתה צריכה. כסף היא חסכה מגיל צעיר היות ותמיד ידעה כי בבגרותה תעבור לעיר הגדולה.

אולם על אף העובדה שהייתה צעירה מחושבת וכל שקל שיצא מכיסה היה מחושב, דנית לא ידעה שמכירי השכירות בתל אביב עומדים להעלות וכמעט להכפיל עצמם והכל בשנה אחת בלבד.

רוב הזמן של דנית הוקדש ללימודים ולעבודה כמלצרית בבית הקפה הסמוך לביתה, אך עקב עליית מחירי הדיור, היא הייתה חייבת למצוא עבודה נוספת ומהר, וכךיום אחד בשיטוטי חיפוש עבודות באינטרנט, דנית נתקלה במועה לשיחות אירוטיות "דרושות סטודנטיות לעבודה במשמרות מהבית בשיחות אירוטיות. באותו ערב דנית הייתה כה מיואשת מהנסיבות החדשות שהחליטה לאגור אומץ ולנסות ולהבין כמה מדובר. היא מעולם לא עבדה בשיחות אירוטיות ולמען האמת גם הרבה נסיון מיני לא היה לה שכן רוב זמנה הוקדש לעבודה ולימודים. ליבה של דנית הלם בפראות כאשר חייגה למודעת הדרושים לשיחות האירוטיות מצפה לשמוע מהעבר השני קול גברי מחוספס של עבריין, אך הקול שענה לה שונה לחלוטין ממה שציפתה, מהקו השני ענה לה בחור צעיר שציג עצמו כיואב.

קולו היה צעיר ונינוח והזכיר לה את קולו של המרצה שלה למדעי המדינה, עליו הייתה דלוקה. כנראה שיואב שמע את ההיסוס בקולה, הוא השמיע נימה של חיוך ומייד שאל היכן היא לומדת, כאילו הוא כבר מכיר אותה מימים ימימה. השיחה הראשונית עם יואב הפכה להיות שיחה ידידותית במיוחד, הוא סיפר לה שהוא ושותפו הקימו את העסק לשיחות אירוטיות לפני מס' שנים ומעסיקים בעיקר סטודנטיות שמעדיפות לעבוד מהבית מאשר לשבת כל היום במוקד שירות לקוחות.