קרן עושה סקס עם ערבי ישראלי

קרן הייתה בחורה שמנמונת ולמען האמת די מכוערת, היא ידעה זאת, אבל אין מה לעשות חייבים לחיות עם מה שיש. אבל גם למכוערות יש צרכים זאת כולנו יודעים, וכך גם קרן הייתה בסתר חולת סקס. למה בסתר?! כי בחורה במשקל 100 קילו ועם פלומת שיער מעל נקודת חן בולטת ליד האף לא תזכה בברה הצעות לסקס מזדמן גם בקרב השיכורים הגדולים ביותר של השעות הקטנות של הלילה.

אבל על צרכים קשה לשלוט ומחשבות על סקס היו מה שהעסיק את קרן ברוב שעות היום. גם בעבודתה המשעממת בפקידת קהל בסניף דואר מקומי, מצאה קרן זמן להרהר על סקס כמעט בכל פעם שלקוח חדש ניגש אליה וזה לא היה עוזר שהוא קשיש מכופף או פליט סודני, קרן תמיד הצליחה למצוא דרכים יצירתיות לפנטז עליהם. אם הוא היה קשיש,היא הייתה מדמיינת אותו בצעירותו חסון, שרירי, למרות שזה היה לפני קום המדינה ואפילו הרבה הרבה לפני קום המדינה… לקרן זה לא שינה. אותו דבר גם עם הפליטים הסודנים שהיו מגיעים לשם בהמוניהם פעם בחודש. היא דימיינה עצמה כמלכה הרודה בעבדיה השחורים תוך כדי שהיא מחייבית אותם לעשות איתה סקס לפחות פעמיים ביום ולא משנה שהיא דמיינה אותם בעשרות, כמו גוש שחור מבריק המתפתל בין שדיה הרופסים והעצומים.

אף אחד בסניף לא ידע על מחשבות הזימה שרצו לקרן בראש ואם מישהו היה יודע מכך, ספק אם הוא היה מבין עד כמה היו המחשבות מה שהעביר לה את הזמן ולמעשה את מהות חייה. אבל מכל התסריטים שקרן העבירה בראשה, בפעם אחת היא נתפסה לא מוכנה בתסריט שמעולם לא חשבה עליו.

יום אחד בעודה נכנסת בבוקר לחדר בוא הכספת הייתה מצוייה, קרן שמעה רעש חשוד מגיע מכיוון מחילת פתח איוורור שהייתה ממוקמת מעליה. לא עברו חמש שניות ולפני שקרן הבינה מה קורה, לפתע נפל מתעלת האיוורור בחור שחום שנחת באופן בוא נראה כאילו כל עצמותיו התפרקו מעוצמת הנפילה. לאחר כשנייה שנראתה כנצח, קרן זיהתה את הפורץ חסר המזל, היה זה חאלד, בחור ערבי מיפו שעבד בעבר כמנקה בסניף עד אשר יום אחד לא הגיע לעבודה במ]תיעה. לקול עוצמת הנפילה קרן שמעה את עזרא, אחד העובדים הוותיקים בסניף שתמיד היה מגיע לפני כולם צועק בפרוזדור "הכל בסדר?". האותו רגע קרן מבלי לשים לב או לחשוב על מעשהי, גררה את חאלד ההמום אל מתחת לשוחן ומבלי מחשבה יתרה, התיישבה קרן על פניו בעוד חאלד מביט בה בעיניים הלומות ומופתעות, כשעזרה נכנס לבסוף לחדר הוא שאל את קרן לפשר הרעש הנורא.. קרן ענתה לו בנינוחות כי נפלה משולחנה בטעותולכן הרעש, היא אמרה לעזרה כי הכל בשליטה תוך כדי שהיא מלטפת לחאלד המופתע את תלתליו המקורזלים ומצמידה את פיו אל אבר מינה והכל מבלי של עזרא כלל שם לב. חאלד הבין כי הוא לא רק ניצל מנסיון שוד אומלל אלה גם קיבל פרס ניחומים והחלל ללקק את קרן בפות מבעד למכנסיים בנמרצות.

באותו יום כעמט כולם הגיחעו באיחור וכך נתנה לקרן הזדמנות אחת ויחידה להגשים פנטסיית סקס מטורפת בהחלט.