שחקנית לסרט סקס ישראלי

בתחילת החודש פרסמנו מודעת בלוח דרושים למציאת שחקניות לסרט סקס חדש שרצינו להפיק. עבר לא מעט זמן ביום בו צילמנו סרט סקס ישראלי חדש. בסרט הפורנו האחרון שצלמנו היה לפני כשנתיים והבנו כי הגיע הזמן להכניס קצת פלפל לעולם הסקס הישראלי. יש מלא אתרי סרטי סקס בעברית, אבל שחקניות סקס ישראליות – ממש אין.

בעקבות המודעה קבלנו לא מעט פניות מנשים שהחליטו שהן רוצות להגשים פנטסייה ולככב בסרטי פורנו. אני כמובן הייתי צריך לברור מהן שחקנית פורנו אחת בלבד היות וההפקה שתוכננה הייתה סביב דמות נשית אחת בלבד. לבסוף לאחר לא מעט שיחות טלפון שערכתי, נבחרה דמות נשית חדשה. שמה היה קארין, היא הייתה בשנות השלולשים לחייה אולם היה לה גוף של נערה צעירה. ביוק מה שחפשנו לסרט הסקס החדש שלנו. קארין התגלתה בחורה אינטיליגנטית וחביבה. היא הייתה אשת שיחה נעימה והפגינה הרבה פתיחות בכל הקשור לחיבתה לסקס. ידענו שלסרט הסקס הקרוב שרצינו להפיק. היא הייתה הדמות המתאימה ביותר.

קבענו להפגש בבית קפה מספר ימים לפני תחילת הצילומים להפקת הפורנו הקרובה. קארין הגיעה עם חיוך מאוזן לאוזן. המחשבה על כךשהיא עומדת להגשים פנטסייה ולככב לראשונה בחייה בסרט סקס ישראלי, עשתה לה טוב. היא הייתה קצרה בסובלנות ורק רצתה להתחיל ולעשות סקס עם הצוות שגובש להפקה. בפגישה עברנו על פרטים אחרונים באשר לסרט המתוכנן, לבסוף כשנפרדנו הבנתי כי יש לי שחקנית נימפומנית שעומדת לככב בסרט למופת.

ביום הצילום אני אספתי את קארין מביתה. היא הייתה מקסימה ונינוחה ורק רצתה להתחיל להזדיין. הסרט נערך בדירה קטנה ומטוחת בתל אביב, ועל הסט כבר המתינה הצלם והשחקנית. מייד כשנכנסנו לדירה הייתה אווירה נעימה ונראה כאילו כולם ממתינים דרוכים מהתרגשות. לאחר היכרות קצרה שעשיתי לאנשים. כנסנו אותם בכדי להסביר על הסרט וכמו כן דגשים כאלו ואחרים אשר היו חשובים לנו ברמת ההפקה. לאחר שההסבר המעמיק, השקנו קפה בוץ חזק כאקט של השקת כוסות לחיים ועל מנת להחדיר קצת מרץ לגוף. כולנו חשנו מוכנים לקראת סרט הסקס שעמדנו להפיק וכך גם נגשנו לעניינים מהר ככל שניתן.

הצילומים נפתחו בסצנה בה קארין נמצאת לבדה משועממת על הספה בסלון ואט אט אנו מנסים לשדל אותה לההפיג את שיעמומה על ידי כך שהיא תתחיל לאונן. קארין הייתה נבוכה קמעה אך מהר מאוד בעזרת הומור ורגש רב הצלחנו להכניס אותה לתוך העניינים וכמה שיותר מהר. לפתע היא נפתחה ואת ניצני שחקנית הפורנו שבה, ראינו פורחים די מהר. היא הגיבה בטבעיות מולחטת בשעה שהחלה להתפשט, ובלי לשים לב היא כבר הייתה בתוך הדמות הפיקטיבית שלה. זה נראה כאילו היה בדובר בבחורה אחרת, שכן מרגע שהיא הסירה את התחתונים והחלה לאונן, כך גם המבט שלה, הגול והבעות הפנים החלו להשתנות. היא הפכה להיות חיית סקס רע ומהסוג הטוב.