אזור המציצנים

כשהקיץ מגיע הוא מביא איתו הרבה יותר מסתם מזג אוויר חם וקופח,לחות בלתי סבירה, וחוסר כללי בצל. הו מביא איתו גם את אופנת ה"כמעט ללא בגדים" שלובשות בנות ישראל בקיץ.

יולי אוגוסט מבחינתי תמיד יהיה החודשים הסקסיים ביותר בשנה. האווירה של הסקס נושבת בכל פעם בה נחות עיניי על החלון המשקיף לרחוב.שם אני רואה אותן עוברות בהמוניהם מרוחות בשמנים עם ריח משכר, בדרכן לשזף את גופן הכמעט ערום שמש. כמו שאמרתי סקס זה הדבר היחידי שאני חושב עליו בחודשים אילו. בהמשך למחשבות הפורנוגרפיות שלי, כמובן שמתפתח תת זאנר נחמד ביותר של מציצנות. והאמת איך לא!? הרי אני גר עשר דקות הליכה מהים, מה שאומר עשר דקות הלכיה מלראות מאות זוגות שדיים המתכסים תחת בקיני קטנטן וחמוד(אני לרגי מתעלם מכונפות שכאלו שלצערי נמנעות משימוש בביקני…). אבל גם בכדי להנות באמת ממציצנות בריאה ומשובחת ביום. מה שצריך מציצון זה זוג משקפי שמש רחבות עד כמה שניתן על מנת שהעיניים יוכלו לבלוש היטב ולא להתקל במבטים עויינים. דבר נוסף וחשוב שצריך זה ספר כלשהו ולא משנה מה, העיקר שיהיה משהו שייתן לך הסתרה נוספת כמו גם לגיטימצייה לשבת בכל מיני תנוחות משונות ולהגניב מבטים חרמניים וחודרניים של מציצן אמיתי. עוד דבר שהוא חשוב ביותר, זה להצטייד עם סלולארי עם מצלמה באיכות טובה. והנקודה הזאת היא אולי החשובה ביותר, שאחרת כיצד ניתן יהיה לחלוק את אותן זוגות של שדיים חביבים בכל גובה, גיל וצורה, עם החברים הטובים. זה אחד הדברים החשובים בחייו של כל מציצן, היכולת לחלוק עם הברים הוירטואלים. אחרת זה סתם אגואיזם לא במקום.

אז לפעם הבאה שהתם מחליטים שהאלטר אגו שלכם הוא בעצם מציצן פשוט וחביב שרואה להנות מעונת הבציר בחודשי הקיץ. בבקשה בבקשה הצטיידו במצלמה סלולארית באיכות מרשימה, הרי יש לכם קהל מעריצים גדול ומרשים שרק ממתין לכם שתצאו לציד וטוב שעה אחת קודם. שיהיה בהצלחה מאגודת המציצנים בישראל.