בילוי קסום בבאר שבע

עמדתי מול גופה הערום והתנשמתי בכבדות בעודה מלטפת בצורה עדינה את אבר מיני המזדקר. היא הסתכלה עליי בחיוך ממזרי, אך אני התרכזתי בחזה שלה. הושטתי את ידי אל עבר החזה והתחלתי לבחון אותו. הוא היא גדול, אך טבעי לחלוטין. רך ונעים עם צבע עור בצבע מוקה ופטמות זקורות.

הזין שלי כבר עמד במלואו והיד שלה החלה למשש את הביצים. שנינו עמדנו מביטים זה בזו, בוחנים את הסחורה. זו לא הייתה הפעם הראשונה שלי בדירות דיסקרטיות בבאר שבע, אך הפעם משהו הרגיש שונה. איזו תחושה מסתורית שהבחורה הביאה איתה. תחושה שאמרה לי שהולך להיות זיון בלתי רגיל.

למרות שרציתי כבר להתנפל עלייה ולפרק לה את הכוס, הכל זרם לאט וזה הדליק אותי יותר אז התמסרתי להרגשה. היא קרבה את השפתיים שלי לשלי והתחלנו להתנשק. בשלב זה כבר אחזתי את גופה בזרעותי והצמדתי אותה אליי. הזין שלי התקפל אל מול גופה והתחכך בין גופי לגופה. זה עשה לי נעים והצמדתי אותה אלי בחוזקה על מנת לקבל עוד מאותה ההרגשה.

וכך כאשר אנו צמודים התקדמנו לעבר המיטה ונשכבנו. מייד נשכבתי במהופך וקרבתי את הזין לפה שלה. היא אחזה אותו בידה ועטפה אותו בשפתיה והחלה למצוץ באטיות. יכולתי להריח את ריח הכוס שלה והתחלתי ללקק אותו עם הלשון, בעדינות וברכות.

לאט לאט הקצב התגבר. היא מצצה לי במהירות ובחוזקה וכל גופי התפתל בעודי אוכל את הכוס הטעים שלה. המשכתי כך במשך זמן רב, כאשר הקצב עולה ויורד. לא רציתי שזה יגמר. היא הכניסה את כל הזין שלי עמוק לגרון בעוד ידיה מלטפות את ישבני.

לא עבר הרבה זמן עד שהלבשתי קונדום על הזין והייתי מוכן לפעולה. עמדתי ליד המיטה והיא נשכבה על גבה ופישקה את רגליה. חדרתי פנימה והושטתי את ידי אל מאחרי גבה, ובמהירות הרמתי אותה מהמיטה. התחלתי לזיין אותה בעמידה. והיא קיפצה וגנחה.

כל תחושת הקסם ליוותה אותנו כל הערב שהיא ארוך במיוחד וכלל מבחר תנוחות שהזכירו לי שאני צריך לשמור על הכושר. וברגע שגמרתי השתלטה עליי תחושת רוגע שאין לתאר.