בת הזוג שרצתה לראות אותי מזיין

לי ולבת הזוג מערכת יחסים מעולה והרבה פתיחות בנושאים מיניים. אבל לפעמים גם היא מפתיעה אותי. וזוהי הסיבה שבגינה שנינו הגענו אל דירות דיסקרטיות בתל אביב. בת הזוג שלי רצתה לצפות בי מזיין מישהי אחרת והחלטנו לזרום. עשינו שלישיות פעמים רבות, אבל היא הדגישה שהיא רק רוצה להסתכל.

תיאמנו את הנושא מול הנערה מראש על מנת שלא יהיו הפתעות והיא אמרה שזה בסדר. בת הזוג שלי נכנסה איתי לחדר השנה ואמרה לנערת הליווי להוריד את הבגדים. נערת הליווי הורידה את הבגדים ועמדה ערומי לגמרי. לא ציפיתי לזה, אבל בת הזוג שלי התחילה לתת לי הוראות. והאמת שזרמתי.

היא אמרה שהיא רוצה לראות אותי אוכל את הכוס של הנערה. היא התעקשה שני אשכב והנערה תשב לי לי על הפנים. וכך עשינו. מיד זכיתי לכל הכוס של הנערה בתוך הפה שלי. בתנוחה מושלמת אשר אפשרה לי ליהנות מכל מיצי הכוס. לא יכולתי לראות את בת זוגי באותו הרגע והאמת שכבר שכחתי שהיא שם. התענגתי על הכוס ונהניתי לשמוע את הנערה גונחת ונהנית. אני לא יודע כמה זמן עבר, לגמרי שכחתי מכל העולם כאשר התענגתי על הכוס העסיסי.

ואז שמעתי את בת הזוג אומרת ”מספיק, עכשיו אני רוצה לראות אותך מזיין. בת זוגי החלה לתת הוראות כמו במאי של סרט פורנו. היא אמרה לבחורה להישען על קצה המיטה, ולי לעמוד על הרצפה ולחדור לישבנה מאחור. וזה מה שעשיתי. בת זוגי עזרה עם שמן הסיכוך והגישה לי קונדום, ואני כמו ילד טוב התחלתי לזיין. נערת הליווי שיתפה פעולה.

ואז בת הזוג אמרה שהיא רוצה לראות אותנו מזדיינים בעמידה כנגד הקיר. אבל היא הדגישה שאסור לי להוציא את הזין מהתחת. תפסתי את נערת הליווי והבאתי אותה לעמידה מעט כפופה, כאשר כל הזמן הזה הזין שלי עמוק בתוכה.

זיינתי אותה כנגד הקיר, ובת זוגי צועקת עליי לעשות זאת יותר חזק. הגברתי את הקצב וזיינתי הכי חזק שיכולתי. הבחורה פרשה את ידיה על הקיר וצרחה. בת זוגי התיישבה לידינו על הרצפה ואמרה לי לגמור על הפנים. המשכתי לזיין וברגע הנכון שלפתי את הזין, הורדתי את הקונדום והשפרצתי לבת זוגי על הפנים.