הזיון של יום הולדת 18

זה היה לקראת סוף כיתה י“ב, כאשר חגגתי את יום ההולדת 18. בגיל הזה סקס הוא נושא מרכזי, זה די ברור. ואלו שהיה להם מזל ומצאו חברות והתחילו לזיין, כל היום מדברים על זיונים. ואלו שאינם מזיינים מתבאסים עם הזין ביד, או ממציאים סיפורים על ניסיון מיני שאין להם. ועדיין מתבאסים עם הזין ביד…

תמיד הייתי חרמן, אבל אף פעם לא זיינתי. והיה לי ברור שאם אני לא מזיין לפני גיל 18, אז אני הולך לנערת ליווי. וזה בדיוק מה שעשיתי – בדיוק לילה אחד לפני יום ההולדת.
ביקרתי בדירות דיסקרטיות בתל אביב, האמת שממש הייתי עצבני אבל לא יכולתי לעמוד בפני החרמנות. הבחורה שהייתה שם לא הייתה מבוגרת ממני בהרבה שנים, לפי דעתי לכל היותר היא הייתה בת 22. אבל מה שבטוח היה לה הרבה ניסיון.

ראיתי את התמונה שלה באתר, אבל האמת שהיה לי קשה להאמין שהתמונות אמתיות. לשמחתי התמונות באמת היו אמתיות – זו הייתה כוסית כמו שרואים בסרטי הפורנו. היא שאלה אותי אם זו הפעם הראשונה שלי, וגמגמתי שלא. ברור לי שהיא הבינה מייד שזו הפעם הראשונה, אחרת לא הייתה שואלת.

במהירות ניגשנו לעניינים, וזו הייתה הפעם האחרונה שהרגשתי גוף של אישה בצורה כל כך ישירה. וכמובן שאישה כזו מושלמת. כבר נגעתי קצת בציצים בטיול בצופים, אבל אף פעם לא עמדה מולי בחורה ערומה באור מלא, עם ציצי מושלם שכזה. היא אחזה בידי וליטפה בעזרתם את גופי. הזין שלי עמד חזק ורציתי שהיא תמצוץ לי אבל התביישתי להגיד.

אבל נראה שהיא פשוט ידעה לקרוא את המחשבות. ולפני שהתחלנו להזדיין היא מצצה לי ושמה לי קונדום על הזין. היא נשכבה על המיטה ופישקה את רגליה ואני חדרתי פנימה. זה הרגיש כל כך מיוחד, יכולתי להרגיש את תנועת האגן שלה על הזין שלי. לא האמנתי שאני סוף סוף עושה את מה שתמיד חלמתי עליו.

הרגשתי את כל החום של גופה ונראה לי שממש הזלתי לה ריר על השדיים. זה היה פשוט חלומי. ואז הרגשתי שזה מגיע, הרגשתי איך השפיך מציף אותי מבפנים ומתפרץ החוצה.