הכוס הילדותי

אנו לא יודע מה אתכם, אבל לי יש את הקטע הזה עם כוס ילדותי. אני אוהב את הכוס חלק ובלי שיערות. אנו אוהב את הכוס עם מראה נעורים של טריות. כוס עדין ומסותת בעל מראה בתולי. והאמת שקשה למצוא כאלו.

אבל השבוע מצאתי אחד כזה, זה היה בדירות דיסקרטיות בחיפה . מצאתי בחורה בת תשע עשרה מרוסיה. כבר ראיתי כוסים יפים, אבל לפי דעתי זהו הכוס המושלם ביותר. היה לו מראה חיצוני עדין, צבע ורדרד, רכות, חמימות והריח והטעם המושלם.

זה לא שאני לא אוהב לזיין, אבל אני אוהב להתפנק טוב על הכוס. אני לא יורד בשביל לענג את הבחורה, אני יורד כי אני חולה על הטעם של הכוס.

ואני גם יודע מה אני עושה שמה למטה. אני לא רוצה להשתחצן אבל כאשר מתאמנים על משהו אחד הופכים למומחים. ומי שמקדיש את זמנו בצורה אובססיבית בליקוק כוס, בסופו של דבר יהפוך למומחה.

לא רציתי לבזבז את הזמן, מייד שהגעתי רציתי לראות את הכוס שלה. בחנתי אותו כמו שחרדי בוחן אתרוג, יחדיו כמו צרפתי שטועם יין. וחיוך גדול עלה על פניי. זהו בהחלט כוס מושלם. בחנתי את הצורה, נגעתי עם האצבעות, קרבתי את אפי, דחפתי את האצבע והכנסתי לפי. התחלתי להתרגש כי מייד הבנתי שנפלתי על כוס של מיליון דולר.

ודרך אגב, לבחורה הזו הייתה הרבה יותר מכוס. השלמות הייתה בכל חלקי גופה. מירכיה, דרך הבטן החטובה ועד הפנים היפות שנראה כמו דוגמנית ממגזין אפנה.

זמן רב התענגתי על הכוס שלה. בתחילה הורדתי אותה על 4 וליקקתי אותו מאחור, לאחר מכן השכבתי אותה על הגב והצמדתי את פני אל הכוס. ליקקתי בכל צורה אפשרית, החדרתי את הלשון ואת אצבעותי וראיתי שהיא נהנית. הנערות הללו יודעות איך לפנק גבר, אך נראה שהיא לא ציפתה שהפעם הגבר יפנק אותה.

וכמובן אחרי ששבעתי מהכוס היפה והטעים שלה, הגיע הזמן גם לזיין אותה. הכנסתי את הזין שלי אל תוך הכוס שלה. הרגשתי איך הוא עוטף אותי בחמימות. הרגשתי את הרטיבות המפנקת בעודי חודר חזק פנימה.