חייל מאונן עם אבטיח

אחד מנושאי השיחה החביבים על חיילים הוא זיונים. הרי זה הגיל הזה שרמות החרמנות לא נותנות לכם מנוח. אבל במקום להסתובב במסיבות ולחפש כוס, אתם זרוקים באיזה בסיס בנגב. וזה בדיוק היה המקרה שלי ושל יוגב.

חלקנו ביחד את עמדת השמירה ואמרתי ויוגב סיפר על כמה שהוא חרמן. שנינו הסכמנו שכאשר יוצאים הביתה חייבים לבקר בדירות דיסקרטיות בתל אביב והמרכז. אבל עד שזה יגיע נותרו עוד 12 יום, וזאת בהנחה שלא יתקעו אותנו עם עוד שבת או תעסוקה מבצעית.

ואז יוגב סיפר לי שיטת אוננות שלא הכרתי, משהו שאמור להכניס איזה טויסט לסיפור ולהפוך אותו למיוחד. זה התחיל שהוא שאל ”זיינת פעם אבטיח“. לא עשיתי את זה ולא מכיר אף אחד שעשה את זה, אבל לא צריך להסביר, מייד הבנתי שזה יכול להיות רעיון גאוני. וגם להשיג אבטיח באיזה תורנות מטבח היה דבר אפשרי. ידעתי שאני רוצה לעשות את זה אבל התביישתי להגיד. התחלנו לדבר בצחוק על איך ניקח את האבטיח ואיפה נעשה את זה. ואתם יודעים הרי בכל צחוק יש קצת אמת. למרות שזה היה בצחוק, זו כבר הייתה תכנית של ממש והיה ברור ששנינו חושבים על זה ברצינות.

בערב בתורנות המבטח, למרות שלא סיכמנו באופן רשמי, יוגב הפנה את תשומת לבי לסטוק האבטיחים. ומכאן הכל התגלגל בטבעיות.

שעה מאוחר יותר כבר היינו בחדר עם אבטיח והיה ברור שאנחנו הולכים לעשות את זה. יוגב הוציא את האולר וחתך חור באבטיח. ומייד אחר כך חתך חור בצידו השני של האבטיח. וכאן זה התחיל להיות קצת מוזר. כנראה שזה פרט שלא ממש חשבתי עליו… הרי אני לא אכניס את הזין לאבטיח אחרי שיוגב ימלא אותו בשפיך… הפתרון של יוגב היה לעשות שני חורים.

זה הרגיש קצת גיי, אבל את רמות החרמנות הצבאית לא יכולנו לעצור. האבטיח עמד מולנו ומייד היה ברור מה הולך לקרות. שפכנו קצת שמפו על החור, הפשלנו את המכנסיים ושנינו עמדנו אחד מול השני מחזיקים באבטיח. לא הסתכלתי על יוגב, אל רק על הזין שלי נכנס אל תוך האבטיח.