חילופי זוגות אצל דיוה

קימוריה של הדיווה ליטפו את המים הכהים. לא ניתן היה לראות מה מתרחש מתחת לפני המים, למרות הירח המלא. מראהו השקט והמלטף של הים יצר רושם מטעה. נראה היה שהזרמים רוגשים וגועשים, כאילו יודעים על המתרחש ומאיצים את מהירותה, יוצרים אחריה שובל. דיווה, אלילה בפני עצמה, זהו שם היאכטה של אליזבת. אורכה 14 מ' והמנוע שלה שקט מאוד וקל להפעלה. הסיפון העליון היה רחב והכיל בריכה מכובדת בגודלה.

אליזבת אוהבת את הדיווה ומנצלת כל הזדמנות להשיט אותה. הפעם לרגל יום נישואיה השביעי של לילי, חברתה טובה ובן זוגה – אדם.

השמפניה זורמת ושלושה זוגות חברים קרובים נאספו בסיפון העליון עם בגדי ים. בן זוגה של אליזבת השתכשך במים עם לילי ואילו אליזבת, אדם והזוג הנוסף צפה בהם. אדם אמר משהו מצחיק ואליזבת צחקה והניחה ידה על ירכו. שערה התנופף ברוח והוא הבחין בשדיה המוצקים עולים ויורדים לקצב צחוקה המתגלגל. ניתן היה להבחין בפטמותיה זקורות מבעד לבגד הים. אדם נטה אליה והצמיד את שפתיו לשפתיה. אליזבת לא נרתעה ולא דחפה אותו ממנה, זוכרת איך התענגה עליו בהנאה בפעם הקודמת. אצבעותיו ליטפו את גבה, תרות אחרי השרוך של בגד הים ופורמות אותו. שדיה הזקורים נחשפו עם פטמות גדולות ועומדות. היא נשענה על הכיסא ונתנה לעצמה להיסחף איתו, להרגיש את הלשון שלו ממשת את פיה, את ידיו מלטפות אותה. רטיבות הציפה את רגליה.

לילי, שכנראה הבחינה במתרחש מהברכה, התקרבה אליהם מחוייכת. אדם הוריד את המשענת של הכיסא כדי שאליזבת תרגיש יותר נוח. לילי ליטפה את בטנה של אליזבת ובעדינות הורידה את החלק התחתון של בגד הים, חושפת כוס חלק ומתוק. רגליה נפתחו מעט, קוראות ללילי לבוא. לילי ליטפה אותה באצבעותיה, אט – אט מחדירה אצבע אחת לכוס הרטוב וגם אצבע שניה. אצבעותיה החלו לנוע לפי קצב נעלם ואליזבת נאנחה בהנאה. היא הבחינה באדם יושב לידה ערום והזין שלו זקוף. אליזבת הושיטה את ידה אליו וקראה לו לבוא. הוא התיישב לידה והיא החלה ללטף ולעסות בעדינות את הזין שלו, מהכיפה ועד הביצים העסיסיות שלו. שלולית החלה להרטיב את המושב של אליזבת ולילי קרבה את הראש בחרמנות והחלה למצוץ לאליזבת את הדגדגן הנפוח, להרטיב אותו עם הלשון שלה. קצב אנחותיה של אליזבת הלך וגבר עד שזרם חם ומתוק התיז על פניה של לילי. מחיאות כפיים נלהבות נשמעו מכיוון הצופים שפשטו מזמן את בגד הים שלהם.

אדם נשכב ליד אליזבת והחל ללטף אותה, עיסה את שדיה והחדיר אצבעות לכוס הרטוב שלה. לילי נגבה את פניה ופנתה לענג את האורחים. עדיין לא יצא לה לראות את אופירה גומרת, מעניין אם היא משפריצה…

הוא שוב גרם לה לחייך. אליזבת מצצה את שפתיו של אדם בעונג ובלהט הרגע השכיבה אותו על גבו והתיישבה עליו. איברו הזקור ניצב בין רגליה והיא החדירה אותו עמוק לתוך הכוס שלה. יפתח, בן זוגה של אליזבת, העביר את ידו על גבה. בתגובה, היא נשכבה מעל אדם והחלה לזיין אותו בשכיבה כשישבנה בולט למעלה. יפתח מרח על החריץ של אליזבת חומר סיכה. אליזבת נעצרה לרגע כשהזין של אדם בתוך הכוס שלה ואפשרה ליפתח להתמקם. יפתח הכניס בעדינות את הזין שלו לחור של הישבן העגלגל של אשתו – בהתחלה רק את הכיפה של הזין, ואז, יותר עמוק, ויותר עמוק, עד שכל הזין של יפתח היה בתוך התחת של אליזבת.

אליזבת נאנחה בהנאה וחזרה להתנועע כשיפתח מזיין אותה בטוסיק ואילו היא מזיינת את אדם בכוס שלה. אדם גלגל את עיניו בהנאה, מלטף את אליזבת המתנועעת מעליו, עורג אליה ומנשק בלהט. הציצים שלה קפצו על פניו בקצב התזוזה. רעש הביצים של יפתח מכים על ישבנה של אליזבת לקצב הזיון נשמע למרחקים בשקט של מעמקי הים. יפתח הצליף בישבנה בכף ידו כאילו רכב על סוסה אצילה שאינה נשמעת לו. ישבניה רטטו למגעו וסימן אדום בער בו. אנחותיה הלכו וגברו – וכשהרגישה אליזבת את הנוזל החם והלבן זורם לה בחור של התחת ויוצא מהחריץ, היא השפריצה את מיציה החמים והמוכרים על הזין של אדם. אדם אחז במותניה והמשיך להתנועע בתוכה, משפריץ גם הוא. גופו התרומם ונצמד אליה, מחבק ונאנח ברוגע.