יוצא לבדוק מה העניינים בפתח תקוהה

פתח תקווה

פעם בחודש אני עושה לעצמי הרגל ומבקר בדירות דיסקרטיות. הפעם הייתי אצל קרובי משפחה, הוחלטתי לבדוק מה העניינים שם. אז קבעתי לעצמי פגישה בדירות דיסקרטיות בפתח תקווה.

זו לא הפעם הראשונה שאני מבקר בדירות דיסקרטיות, ואני יודע שהבחורות שם מאוד נחמדות. אבל אחרי שלושה ימים בבית של הדודה הייתי כל כך חרמן ורציתי לגשת ישר לעניינים. רציתי להרגיש את התחושה הזו של האגן המתנועע ודוחף את הזין בתנועות קצובות אל תוך הכוס החם.

ניגשתי מייד לעניינים. הפשטתי את הבחורה והורדתי מעצמי את כל הבגדים. היא נשכבה על המיטה, ואני מייד קפצתי על המיטה אחריה. התמקמתי על ברכיה וקיפלתי לה את הרגליים אחורנית. הזין שלי עמד חזק וישר דחפתי אותו בעזרת ידי אל תוך הכוס החם שלה.

אגרופי היו מונחים לצידי גופה, רגליה נשענו על כתפי וידיה ליטפו את ידי. נראה שהיא לא ציפתה שכל כך מהר נגיע אל המשגל, אבל לא נראה שממש היה לה אכפת. בצד הייתה מראה ארוכה שהייתה ממוקמת בדיוק במיקום הנכון. יכולתי לראות את ישבני ואת תנועות האגן שלי, למעלה ולמטה.

לאחר כמה דקות הרגשתי את העומס על כפתי וידיה, ושניתי מעט את התנוחה. הרמתי את החלק העליון של גופי ומשקל הגוף היה על הברכיים. אחזתי בידי גופה, בדיוק בקו השדיים היפים שלה. והיא פישקה את רגליה בפישוק רחב במיוחד. בשלב מסוים אחזתי בכפות רגליה והרגשתי כאילו אנו גוף אחד המתנועע בכוחות פראיים ופלאיים.

רמות החרמנות שלי עלו, וכך גם קצב הזיון והאנחות שלה. רציתי לזיין אותה קצת בדוגי ואמרתי לה להסתובב. לפי החיוך שלה היה ברור שזו התנוחה האהובה עליה.
היא הסתובבה וחשפה תחת גדול ורוטט. החדרתי את הזין לכוס, והתענגתי ממראה התחת המתנדנד כמו ריקוד קסום ומהפנט.

שוב הסתכלתי על המראה והרגשתי כמו כוכב פורנו. ומה שבטוח זה שזיינתי בחורה ברמות של סרטי הפורנו.

הרעש של גופי מכה בגופה חרמן אותי עוד יותר. הרגשתי שאני עוד מעט מתפוצץ. אחזתי בכתפיה והתחלתי לתת בכל הכוח. הרגשתי את המתח והרעידות בכל גופי, ואז הכל השתחרר בשפריץ אדיר שמילא אותי בסיפוק.