כנועה בת 21

אני אוהב את הבחורות שלי כנועות. אני אוהב שהן פשוט שוכבות על המיטה ומציגות לראווה את כל מה שיש להן ואני עושה את מה שאני אוהב לעשות. ואת זה בדיוק אני מקבל כאשר מבלה בדירות דיסקרטיות בחיפה.

הפעם ביליתי עם בחורה בת 21, תיירת מרוסיה בעלת חזה משגע כמו שאני אוהב. השכבתי אותה על המיטה ערומה ונהניתי מלהסתכל על גופה היפה. הייתי מעליה וליטפתי את שדייה הרכים והעגלגלים. בעזרת ידיה היא החזיקה אותם והציגה לי אותם במלוא יופיים. התחלתי לנשק ויכולתי להרגיש את החמימות על שפתיי ואת הריח הנעים של העור החם. הרגשתי את תחושת הפיטמה על שפתיי והפעלתי לחץ קל עם שיניי. בעוד ידי כבר פילסה את דרכה לעבר הכוס והיא התנשמה ברכות.

לאט לאט ירדתי בנשיקות כלפי הבטן, הטבור, ומטה מטה לכיוון הכוס שלה. הוא היה נקי משערות. כוס חם שכזה שעושה חשק להעביר עליו את הלשון ולאכול אותו. מה שגרם לה להתרווח על המיטה ולגנוח ברכות.

אחרי שגמרתי לאכול את הכוס היה זה תורי להתרווח על מיטה ולתת לה לפנק אותי. היא מיד ירדה למצוץ לי מבלי שאמרתי וזה בדיוק מה שרציתי. התענגתי על המציצה החמה והרטובה שלה. היא עשתה זאת בדיוק בקצב הנכון ופינקה לי את הזין בעודי מלטף רכות את שערה.

הזין שלי עמד כמו טיל במלוא תפארתו והיא אמרה לי שיש לי זין יפה וטעים. הזמנתי אותה לשבת עליו. היא התיישבה מעליי והושיטה את ידה אחורנית על מנת לכוון את הזין לעבר המקום הנכון. הרגשתי איך ראש הזין בא במגע עם שפתי הכוס וחודר פנימה אל תוך עולם מופלא.

היא החלה להתנענע למעלה ולמטה בעוד הזין שלי מתרווח בתוך הכוס שלה. היא עשתה זאת יותר מהר והשדיים שלה התנדנדו כמו זוג פעמונים. היא הוציאה את הגומייה משערה והקצב הפך להיות יותר חייתי.

נתתי לי להתענג על הזין שלי ואז דחפתי אותה לאחור. משכתי את רגליי וקיפלתי את רגליה לעבר הכתפיים. היא הייתה גמישה מאוד ואני שכבתי מעלייה כאשר גופה מקופל. חדרתי והתחלתי לזיין עד שגרמתי.