מה שקרה אחרי שחזרנו מאילת

לפני חודש היינו באילת עם כל החברה. וכמובן שחיפשנו בחורות כל היום. היינו קבוצה של 5 חברים, חלק מצאו חלק מצאו. אבל אחד החברים החליט לנצל את החופשה ולבלות עם נערת ליווי. משהו שאף אחד מאיתנו אף פעם לא עשה. כל אחד יצא עם בחורה אחרת בזמן שיוני נשאר בדירה וחיכה לנערת הליווי. וכמובן בסוף הערב נפגשנו בדירה וחלקנו חוויות. תכלת חוץ מיובל שקיבל מציצה מאיזו תיירת, לאף אחד לא היה משהו מיוחד לספר. חוץ מיוני כמובן… שגרם לנו להזיל ריר עם הסיפורים על הזיון המטורף שהיה לו בדירה.

כאשר חזרתי הביתה הייתי חרמן. הרגשתי שבאילת לא קיבלתי את מה שחיפשתי ורציתי לזיין. הסיפורים של יוני לא יצאו לי מהראש והחלטתי שבפעם הבאה שנהיה בחופשה אני אזמין נערת ליווי. ובינתיים כבר התחלתי לפנטז על זה ולהסתכל באתרי האינטרנט של נערות הליווי. אבל אז ראיתי את הקישור בדף שאמר ”נערות ליווי בחיפה“. ובתור תושב של קרית ביאליק, מייד לחצתי על הקישור.

מייד ראיתי בחורות שלא יכולתי לדמיין שאני יכול למצוא בקרית ביאליק. היו כאן נערות מטריפות, חלקן מהארץ וחלקן מחו“ל. צריך לראות בשביל להאמין איזה כוסיות סוף הדרך יש שם. כמובן שהתחלתי להתחרמן וחשבתי למה לחכות לחופשה אם יש נערות כאלו ליד הבית.

אני חייב להודות שקצת התביישתי להזמין נערת ליווי הביתה. שנמצאים בחופשה בדירה באילת זה קצת אחרת, אבל כאן זה מביך. אבל ראיתי שיש גם נערות שמארחות בדירתן הדיסקרטית בקריות. הרבה זמן החזקתי את הטלפון עד שהעזתי להתקשר, אבל בסוף אמרתי לעצמי למה לא. הרי הן מקבלות את הטלפונים הללו כל היום. לקחתי נשימה ועשיתי את זה.

התקשרתי לאחת הנערות וקבעתי בדירתה שהייתה במרחק של 15 דקות נסיעה מביתי. הגעתי לשם וזו הייתה דירה רגילה לכל דבר, רק הנערה שפתחה לי את הדלת הייתה משהו שלא מהעולם הזה. כאשר צעדתי פנימה, כל מה שהדהד לי בראש זה הסיפורים של יוני על הזיון המטורף. היה קשה להאמין שזה אמתי, הרגשתי כמו בסרט. שעה אחרי זה כבר התקשרתי ליוני לספר…