סוף שבוע בבסיס

זה היה באחד מסופי השבוע בצבא. תקופה שבה בדרך כלל רק הייתי מחכה לחזור הביתה ולצאת לדירות דיסקרטיות בחיפה, שם אני גר. באותו הערב בחורה חמודה מחיפה עשתה גם תורנות. התחברנו קצת בארוחת הערב והמשכנו לשבת ולדבר אל תוך הלילה.
דיברנו ודיברנו על כל נושא שבעולם, מחייזרים ועד אלוהים. וכמובן היו גם השאלות האישיות, האם יש לי חברה והאם יש לי ניסיון מיני. היא שיתפה אותי שהיא בתולה, וממש לא חשבתי שזו הבחורה שפתאום תזרום איתי.

חשבתי שמביך אותה לדבר על זה, אבל היא חזרה ואמרה שהיא אף פעם לא ראתה זין במציאות. בפעם השלישית שהיא אמרה את זה כבר הבנתי את הרמז ושאלתי אם היא רוצה לראות. בלי להסס היא אמרה שכן, הכנסתי יד למכנסיי ושלפתי אותו החוצה. היא הסתכלה בסקרנות, אבל ראיתי שהיא נבוכה ואז הכנסתי אותו בחזרה.

המשכנו לדבר ונראה שהמבוכה חלפה, ואז היא שאלה אם היא יכולה לראות אותו שוב. ושוב הוצאתי את הזין, הפעם היא התכופפה קצת לראות יותר טוב. ”מעניין איך זה מרגיש“ היא אמרה והוסיפה ”אני יכולה לגעת?“. אמרתי לה שכן והיא החלה לגעת בו בעדינות, ללחוץ אותו בידה ולבחון אותו מזוויות שונות. באופן טבעי הזין שלי התחיל להתקשח ועבר לזקפה מלאה. דבר שמילא אותה בהתרגשות.

היד שלה נשארה מונחת על הזין שלי וליטפה אותו בעדינות. אמרתי לה שזה מרגיש לי מאוד נעים והיא צחקה. אבל מיד הייתה שתיקה מביכה שכזו. ואז היא אמרה ”אני יכולה לראות אותך משפיך?“. האמת שזה כבר נהיה מוזר. אבל כמובן שהייתי בעניין.

אמרתי לה ”כן, אבל בתנאי אחד שתעזרי לי“. היא מייד הסכימה אבל אמרה שהיא לא ממש יודעת מה היא צריכה לעשות. אמרתי לה שפשוט תמשיך לעשות מה שהיא עושה, וגם הראתי לה איך לשפשף אותו.

וכך היא החלה להביא לי ביד במשך דקות ארוכות, עד שהתעייפה. ”לא ידעתי שזו כזו עבודה קשה“ היא אמרה וצחקה. היא השאירה אותי בשיא החרמנות, ופשוט קמתי והכנסתי לה את הזין לתוך הפה. היא שתקה ומצצה עד ששפיך חם מילא את פיה.