סערת רוחות

היה כבר אחרי חצות, גשם שוטף. עננים הסתירו את אורו של הירח וערפל כבד ירד על הכביש המהיר. היא כרגע סיימה משמרת לילה בבית החולים. הסוברו הישן קרטע על הכביש. גם האורות הבודדים של האוטוסטרדה בקושי נראו. העשן שפרץ לפתע מקידמת הרכב נמהל בערפל. הראש שלה היה עסוק בדברים אחרים כשלא הבחינה שהרכב מתחמם. לפתע התרומם מכסה המנוע ואש פרצה תחתיו. שרית במהירות סטתה מהמסלול לשולי הדרך ומחצה את דוושת הבלמים עד הסוף. הרכב נעצר אחרי כמה מטרים ושרית שלפה מיהרה לשלוף מאחור את המטף וכיבתה את האש.

רכב שנסע אחריה עצר לידה והרחיק אותה מהאש כדי שלא תיפגע. "עזבי, האוטו הלך" אמר כשתפס אותה במותניה להרחיק "תני לגשם לעשות את שלו"
היא פלטה אנקה וניסתה להשתחרר מאחיזתו "בסדר.. בסדר תשחרר אותי" וכשהיא לא נענתה הנחיתה את המטף שאחזה על ידיו
"תגידי מה את עושה?" הזדעק "אני בסך הכל מנסה לעזור… רוצה להישרף?" אמר כששחרר אותה מהתפיסה שלו
כשהסתובבה אליו במהירות הבחינה לראשונה בגבר הנאה עם הכוונות הטובות. היה גבוה ממנה בלפחות ראש, מבנה גוף אתלטי וחזה משולש ושרירי. הוא אחז בכף ידו והיה מכווץ מכאב.

היא הוציאה את תיקה מהרכב ואמרה לו "אני אחות טיפול נמרץ תן לי להסתכל על זה"
עשן שחור עלה מהרכב והאור היחיד שהיה שייך לעמודי התאורה במרכז הכביש. היא פתחה את הדלת האחורית של המגנום שלו. אור חזק פרץ מפנים הרכב. היא סימנה לו להתיישב. בסיס כף היד השמאלית שינתה צבעים. היא אחזה לו בשורש כף היד כשבחנה אותה.
"לא נראה לי שנשבר משהו כשתגיע לאן שתגיע שים קרח ומחר בבוקר תעשה צילום בכל מקרה למרות שלדעתי זה מיותר" היא חבשה לו אותה וקבעה את האגודל. "תודה שניסית לעזור" אמרה ולא הפנתה אליו מבט. הוא רכן לעברה ולחש לה "את יודעת שאני רוצה לעשות לך רק טוב" ידו הימנית הסיטה את שערה הרטוב מעל פניה המושפלות, קופאת על שמריה הוא המשיך ללחוש באוזנה "אני רוצה לגרום לך להנות כמו שמזמן לא נהנת"
הוא ירד מהמושב ואמר בחיוך ממזרי "תיכנסי לרכב ואני אמחיש לך למה אני מתכוון…"

היא נכנסה בהססנות למושב האחורי והוא נכנס אחריה סוגר את הדלת. הוא החל נושק לה בעדינות נשיקות קטנות ומרגיעות… מחממות… פותח לאט את כפתורי חולצה וחושף חזה מדהים ביופיו ארוז בחזיית תחרה. נשיקותיו החלו יורדות מקו הלסת שלה לצווארה הארוך והעדין. הוא הפשיט את החזייה. פטמותיה היו זקורות להפליא. יכול להיות בגלל שהייתה רטובה מהגשם ויכול להיות שלא… חמימות נעימה החלה להתפשט בגופה.

הוא החל מלטף לה בעדינות את הרגל, נהנה לראות את הבעת פניה… לא מסתירה את הנאתה.. בקביל לנישקות הבטן הוא ליטף את השוק.. את הברך מרים את החצאית והחל מלטף את החלק החיצוני של הירך וממשש את הישבן העגלגל.. האגן שלה התקמר כלפי מעלה והוא תפס את התחתונים והוריד אותם. אצבעותיו גיששו לעבר החלק הפנימי של הירכיים… עולות למעלה וחודרות לאט לחלק הרטוב והחמים של גופה. עיניה נעצמו כשהיא לקחה נשימה עמוקה.
שתיים מאצבעותיו מצאו את התנוחה הנכונה והחלו את עבודתן המופלאה. גופה התנועע לפי הקצב שלהן. אנחותיה מילאו את חלל הרכב. כשחש שקצה הפעימות גובר הוא רכן בין רגליה והחל מוצץ את מיציה, מחדיר לתוכה את לשונו השרירית והרטובה מתנועע לקצב אנחותיה מגביר יותר ויותר את התנועעות אצבעותיו עוד… ועודדד מהר יותר ומהר יותר….

גופה התפרץ סביב אצבעותיו, רעד מלהט. הרטט עבר עד לשלולית שהקוותה בין רגליה אנחת רווחה נפלטה מגרונה… היא לא יכלה לזוז… משותקת… פועמת…. הוא שוב החדיר לתוכה את אצבעותיו… גופה נענה לו בתשוקה…
כך הם המשיכו עד שהבחינו שהתנועה בחוץ גוברת והשמש עולה ומאירה סביב.