סקס בחוף הים

ההתרגשות מהשתזפות בערום מסחררת. לכן אני וחברות שלי לא הולכות לכל חוף בארץ, בעיקר לא לאלו שבתל אביב. כשחברים שלי ואני רוצים לתפוס צבע, אנחנו הולכיםלחוף מבודד, לא בעונה ואולי אפילו לא מוכרז [ולא כדי להיכנס למים]. כשיש יותר מדי עומס הבנות ואני מורידות רק את החלק העליון והתפקיד של הבנים לשמור שלא יהיו יותר מדי טעויות עם הכדור של המטקות.

חוף די קבוע אצלנו בחבורה זה חוף הצוק בנתניה, מתחת לבלו ביי. חוף צוקי לא מוכרז ויחסית ריק. נסעתי לשם הפעם עם עוד ארבעה חברות כדי לעבוד על השיזוף. אני הייתי עם בגד ים 2 חלקים – חוטיני וחזיה. תפסנו את המקום שלנו במפרץ קטן, על מגבות בחול. הורדתי חלק עליון, התהפכתי על הבטן ועצמתי עיניים, מתחממת בשמש. התיק שלי היה מונח הצד כשמקדם ההגנה מבצבץ החוצה.

לא עבר הרבה זמן לפני ששלושה תיירים הבחינו בנו ונעצו מבט רעב. אחרי כ-10 דקות, אחד מהם אזר אומץ וניגש אליי, מפתח שיחת חולין. אחרי כמה משפטים, הוא הציע למרוח עליי את מקדם ההגנה, כי זה חשוב לשמור על העור ואני הסכמתי.
הרגשתי את ידיו החזקות מלטפות לי את הכתפים, מורחות את הקרם, עולות ויורדות על פני הגב. פתחתי לרגע עיניים וראיתי את הבנים האחרים עושים אותו הדבר עם ההחברות שלי. מהר מאוד התייר שלי "נאלץ" למרוח לי קרם על פניי השוקיים שלי, הירכיים, הישבן… המגע שלו כל כך רך…. הכוס שלי התרטב.

פלטתי אנחה. הרגשתי את האצבעות שלו מרימות את החוט של החוטיני וחודרות לי לכוס מאחור, מלטפות את הדגדגן, מענגות ומשפשפות במומחיות במשך דקות ארוכות עד ששפריץ אדיר של מיץ נפלט לי מהכוס…
הוא נתן לי רגע להרגע והרים אותי לתנוחת דוגי. הרגשתי את הזין שלו משתפשף לי בכניסה לכוס, את הכיפה של הזין שלו חודר לאטלאט לכוס שלי ואז, הזין שלא נכנס לתוכי יותר עמוק ויותר מהר… כן… אחח… הרגשתי את הבייצים שלו דופקות לי על הכוס ברעש והכוס שלי הוצף במיץ מחרמן… הזין שלו מילא לי את הכוס ואצבעותיו עינגו ליאת הדגדגן. הנשימות שלו היו עמוקות ומהר מאוד הוא התחיל לגנוח יותר מהר…
שפריץ חם ורטוב מילא לי את הכוס ובתגובה גם אני גמרתי ונשכבתי גמורה על המגבת. הוא נשכב מעליי כשהזין שלו עדיין בתוכי, מרחיב לי את הכוס.