סקס בחמישי בערב

חמישי בערב, הסתבר כי זה היה היום היחידי בו יכולתי להתפרק ולזיין קצת. החברה נסעה להורים שלה וכך היה לי את כל הסוף שבוע לעצמי להתעסק במחשבות זימה. בתחילה חשבתי לעשות מנוי פתע באחד מאתרי ההכרויות לסטוצים ומפגשים מיניים. חשבתי כי שם וודאי אוכל למצוא מישהי מספיק שרלילה על מנת שאני יוכל לעשות איתה סקס ללא הירף. באמת שהייתי חרמן בתקופה האחרונה, כי מי יכול להסתפק בלאכול את אותה מנה כל יום. אבל בסופו של דבר החלטתי שזה יקר מידי עבור משהו שאני כלל לא משוכנע כי יעבוד לי ישר ומצד שני גם יש סיכוי כי הפרטים שלי ידלפו לרשת ויוכיחו כי אני סתם עוד גבר חרמן שרק מחפש סקס, כמה שזה נכון.

בשלב הבא חשבתי על להתקשר לכל האקסיות שלי שהיה לי איתם זיונים סוערים, משגלים של פעם בחיים ובקיצור זונות של ממש במיטה. כי הרי הכרתי אותן וידעתי כבר איפו לנגוע בכל אחת ואחת מהן. הייה את שירית שאהבה בזמן הסקס שיאני יצבוט לה חזק את הפטמות עד סף כאב. היא כל כך אהבה שצובטים לה את הפטמות שנראה כאילו זה כל מה שבאמת גירה אותה. הייתה את מאיה שהיא הייתה שרלילה מקצועים וסקס עבורה היה כמו חמצן לנשימה. עם מאיה כל כך חגגתי עד כי היו רגעים שחשבתי שהזין שלי יפול בסופו של דבר מרוב טחינות. סקס איתה היה כמו לנסוע בשיא המהירות באיילון אך מבלי לדעת להיכן תגיעו. סקס איתה היה אחד מהחוויות שאני אנצור בליבי. מאיה הייתה נימפומנית ורק מהמחשבה עליה שוב עמד לי הזין כמו בגיל שש עשר. השאלה מה היא עושה כיום. בטוח שהיא מזדיינת כמו מלכה, השאלה הייתה האם היה לה חבר או יותר גרוע בעל, כי זה מבחינתי היה מחוץ לתחום ולא משנה כמה הסקס איצה היה דבר מגרה.

בסופו של דבר חשבתי על כל ההשלכות שבלצור קשר עם אקסית ולא משנה כמה היא אוהבת סקס. הייתה פה בעייה עם יותר מידי סיבוכים שעשויים להיות. לבסוף החלטתי לעשות את הדבר שכל גבר צריך לעשות כשהו רוצה סקס וזה להזמין זונה. הייתי כל כך חרמן שמבלי לחשוב הרבה נכנסתי לאינטרנט וחפשתי נערת ליווי נחמדה. לאחר עיון קצת במדורי מכוני הליווי ומזל שזה כל כך מסודר. נחו עיניי או יותר נכון הזין שלי נעמד לכיוון כוסית על מדהימה שנראתה כמו מיליון דולר ורק המחשבה על סקס איתה גרמה לי לאושר מוחלט מתובל בגירוי מיני עצום. היא הייתה בלונדינית עם רגליים שלא נגמרות, צעירה ונראה כאילו הגיעו מסוכנות דוגמניות בחבר העמים. עד שיום חמישי הגיע, לא הפסקתי לכסוס צפרניים. שמרתי את התמונה שלה בתיקיית המועדפים וכאשר הגיעו שעת הערב והחברה ממזמן הייתה כבר בבית הוריה, התקשרתי למכון להזמין אותה. בינתיים על מנת להרגיעה את ההתרגשות שהייתה לנוכח המחשבה על סקס עם בחורה כל כך מושלמת, שתיתי לי לא מעט ווסקי והמתנתי לבואה. לבסוף היא הגיעה ונראתה מושלמת אף יותר מאשר נראתה בתמונות. היא כנראה הייתה רגילה למבטי הזימה הבלתי נשלטים והובילה אותי ישר למיטה תוך שהיא לא מרפה מאיבר מיני הזקור עד אשר הוא נח לו בתוך הפה הרטוב שלה. זו הייתה מציצה של פעם בחיים שכמעט גרמה לי להתפוצץ ישר. בזמן עצרתי עצמי ומייד בעודי חצי שיכור, מצאתי עצמי בתוכה מזיין כאילו אין מחר. הסקס היה מושלם וכך גם היא, גם כשהיא סיימה אני הייתי מותלש לחלוטין אך מסופק כפי שלא הייתי שנים.