סקס עם הידידה הטובה

סקס עם הכי טובה יכול לקרות לכל גבר ובכל מצב. זה לא משנה בכלל כמה שנים הייתם ביחסים אפלטוניים כי זה יכול לקרות סתם כך מבלי אפילו שהתכוונתם לעשות סקס. זה מה שקרה לי עשיתי סקס עם אחת הידידות הכי טובות שלי מבלי שהתכוונו לכך.

את שני אני מכיר כבר הרבה שנים, לדעתי כי אני לא זוכר זאת בוודאות הכרנו לראשונה במסיבת שחרור של ידידה משותפת שהייתה איתנו בצבא. בתחילה היינו סוג של חבורה ואט אט עם השנים רק אני ושני נשארנו בקשר. שני הייתה סקסית ביותר וקשה היה שלא לחשוב ישר על סקס כשרואים אותה לראשונה. האי בלונדינית עם גוון עור שחום, הגובה שלה היה יותר ממטר שבעים, החזה שלה היה זקור ושופע ובכללית היא הייתה כוסית על מה שנקרא. איך מעולם לא היה ביננו משהו זו תעלומה שכן היו תקופות בהן היינו חוגגים במועדונים, שותים לשוכרה ומעשנים בכמויות. שנינו הכרנו את כל העבר המיני אחד של השני. אני יודע בדיוק עם כמה גברים היא עשתה סקס, איפו היא הכירה אותם וכו.

הכל השתנה כאשר יום אחד הגעתי אליה לביתה בשעות הערב המוקדמות. שנינו לא הרגשנו טוב באותו יום ולכן העדפנו להתנחם בשיחה של מכרים וותיקים עם הרבה צחוקים ועישונים. ישר כשהגעתי אליה המתין בסלון בקבוק יין צונן. היא ידעה שזה יהיה הדבר שהכי ישמח אותי. התחלנו לשתות בלי הבחנה תוך שמייד הטונים עלו לצחוקים מתגלגלים ותחושת שחרור מוחלטת. אין ספק שהיה ניחוח של סקס באוויר אולם כשמכירים כל כך הרבה שנים הופכים להיות אדישים כמעט לנושא. אבל הפעם קרה משהו שונה. היינו שיכורים לגמרי למרות שהשעה הייתה עשר בקושי ולפתע מצאנו עצמנו עומדים ליד החלון הגדול המשקיף מביתה לעבר היום. הייתה בריזה נעימה וכך מצאנו עצמנו נהנים מהבריזה תוך כדי ששנינו מחייכים על כמה טוב שנפגשנו היום. זהפשוט העלים את כל הבאסה.

לפתע, מצאתי עצמי רוכן לעברה מבלי להיות מודע למעשי והצמדתי את שפתי לשפתיה וכך מצאתי עצמי מנשק אותה ארוכות. שני כלל לא התנגדה, נראה כאילו גם היא לא שלטה במעשיה וכך לפתע מצאנו עצמנו שוכבים ערומים על השטיח שלה. סקס יקרה פה בכך לא היה לי ספק למרות החששות שלי כי שנינו נתעשת ונחדול ממעשנו.לשמחתי זה לא קרה וכך מצאנו עצמנו עושים סקס סוער וחם. הידיים שלי עטפו את גופה תוך שמעסים את שדיה העגלגלים. הפטמות שלה הזדקרו והתחושה בפה הייתה חמימה ומוצקה. הלשון שלי החלה לסקור את גופה מגלה כל נקב ונקב עד אשר הגיעה לדגדגן. ליקקתי את שני עד שהרגשתי שהיא רטובה לחלוטין. המיצי יצאו מהפות שלה ושטפו את פי. היה לה טעם נפלא של סקס טהור וחושניות, לבסוף שהחריכה אותי שני לחדור אליה. התחושה שלי בפנים בזמן הסקס הייתהמדהימה. צמרמורות עברו בגופי בשעה שחדרתי ויצאתי . אין ספק כי היהזה סקס מושלם וטוב יותר מכל בחורה אחרת איתה היו לי זיונים. לא רציתי להפסיק את הסקס הטוב ביותר שהיה לי בחיי. ורק התפללתי כי לו אגמור מוקדם מידי. שני הייתה חושנית באופן כמעט מפחיד. היא רכבה עלי כמו רוכבת אופניים מיומנת. הרגשתי כאילו אנו יכולים לכתוב את תולדות הסקס רק מישום שאנו נהנים מכך יותר מכל אדם אחר באותו רגע.

סקס כזה מושלם מעולם לא היה לי וגם לשני הסתבר. לבסוף כשנשכנו לסגרייה של אחרי, ידענו כי מחר אולי לא נדבר על זה יותר ולכן כל מה שנשאר לנו היה לאגור כוחות לעוד סיבוב של סקס לוהט וחושני, עם שני … 🙂