רגילה לזין של כושים

התכנית שלי לאותו הערב הייתה מין אנאלי. מצאתי בחורה בנערות ליווי בחיפה שאישרה לי שהיא עושה אנאלי. אמרתי לה מראש שיש לי זין גדול ושלא תהיה מופתעת. היא אמרה שהיא אוהבת זין גדול ורגילה להזדיין עם כושים מהתקופה שעבדה בניו יורק.

שמחתי שעשיתי את הבחירה הנכונה והגעתי לדירתה בשעה שקבענו. שם הפשטתי ממנה את הבגדים ואמרתי לה לשכב על המיטה.

הזין שלי כבר עמד חזק עוד מהרגע שיצאתי מהבית. לקחתי את בקבוק השמן והתחלתי לטפטף על ישבנה ולשמן את החור. התחת העגלגל והחצוף שלה הבריק מהשמן ונהניתי גם למרוח אותו מסביב ואפילו על הירכיים. הענקתי לה עיסוי קל על הישבן, פשוט נהניתי מההרגשה הנעימה, ונראה שגם היא נהנתה. ותוך כדי העיסוי התחלתי ללקק בעדינות את התחת והרגשתי את טעם השמן המתקתק בפי, מתערבב עם ניחוחות גופה המושלם.

התיישבתי מעליה והתחלתי לחכך את הזין כנגד ישבנה. לא רציתי לחדור מייד, בכל זאת יש לי זין גדול ועבה ולא רציתי שתתחיל להתכווץ. בעדינות התחלתי לדחוף את ראש הזין פנימה והוספתי יריקה שתסייע לו להחליק פנימה. לאט ובעדינות החדרתי את כל הזין פנימה, ואנחה כבדה נשמעה ברגע שכל כולו החליק פנימה.

הנחתי את שתי ידיי לצידי גופה והתחלתי להזיז את האגן בתנועות קצובות ואטיות. היא החלה לגנוח ואני התענגתי מהתחושה. השפתיים שלי היו צמודות לראשה והרגשתי את מתיקות שערה על שפתי. התנועות הקצובות שלי נהיו יותר ארוכות ומעט יותר מהירות, נראה שהיא באמת יודעת לקבל זין גדול.

זיינתי אותה באיזי במשך 10 דקות, ואז נתתי לה לנוח. נשכבתי על המיטה והיא החלה למצוץ לי את הזין. נהניתי מהמציצה החמה, אך זה עשה לי חשק להרגיש את הכוס שלה. הפכתי אותה והשכבתי אותה על הגב, והתיישבתי מולה כאשר אני מפשק את רגליה בעזרת ידי. הבאתי לה יריקה על הכוס והתחלתי לדגדג אותו עם הלשון ולהכין אותו לחדירה.

התחלתי לזיין אותה בכוח כאשר ידי מחזיק בראשה והיא גונחת כמו חתולה מיוחמת. העניינים הלכו והתחממו נצמדתי לגופה תוך כדי שאני מזיין ומתנשק איתה. הידיים שלה ליטפו את גבי ונאחזו בישבני. ראש גופי מכה בגופה עשה אותי עוד יותר חרמן עד שהרגשתי גלי חום בגופו, שלווה באנחה גדולה והשתחררות עוצמתית של זרע.